12 Mayıs 2010

Piç Yansımalar #1


* herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde matematiksel izahatle sabitlenmek istemiyorum. varlığımı, sıfırın, virgülden sonraki sayısal hareketlerinde göremiyorum. hele ki gayreti içinde olunan, virgüle yaklaşma hevesinde atlamaya çalışılan basamakları kabullenemiyorum. ben, oynanılan bu zeka oyununu sevmiyorum. iş sığırları! homo economicus, hümanist yamyamlar.

* gündüze ait olmayan karanlığım; akşam düşüyor sona yaklaşıyorsun.gece, az sonra rüzgarıyla alıp seni götürecek. madem öyle bir simyacı edasıyla bulandıralım suyu. anason koksun. o şarkının da dediği gibi: "akşam oldu hüzünlendim ben yine" Geceye ait ol(a)mayan gölgem...

* "Hepinizi seviyorum ve anlamlandırmaya çalışıyorum. Bu lütfum sizi tahrik etmeye; şah damarınız yanlış denize dökülmeye devam edecekse eğer: onu keseceğim" diye haykırarak; aniden yerinden fırladı "Amok Koşucusu". Uçurumun kenarına geldiğinde içindeki sessiz kalabalığına bakarak, umutla fısıldadı : “Onurunuzla ölün!”

      2 yorum:

      Anti-Kahraman dedi ki...

      yeni kesifsin ;)

      Saldaki Tedirgin dedi ki...

      Uzun zamandır yazmamanızın sebebi tarafımdan çok merak edilmekte.